Projektový servis UP

  >  Vyhlášení 3. ročníku Soutěže o rozvojové projekty v rámci institucionálního plánu Univerzity Palackého v Olomouci (FRUP)

Vyhlášení 3. ročníku Soutěže o rozvojové projekty v rámci institucionálního plánu Univerzity Palackého v Olomouci (FRUP)

 

Rektor Univerzity Palackého v Olomouci vyhlašuje 3. ročník Soutěže o rozvojové projekty v rámci institucionálního plánu Univerzity Palackého v Olomouci (FRUP). Tato pravidla vycházejí z § 18 odst. 2 písm. a) zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „zákon“), v souladu Dlouhodobým záměrem Univerzity Palackého v Olomouci pro období 2016–2020 (dále jen „Dlouhodobý záměr UP“) a Aktualizací Dlouhodobého záměru Univerzity Palackého v Olomouci pro rok 2016 (dále jen „Aktualizace pro rok 2016“) a „Pravidel pro poskytování příspěvku a dotací veřejným vysokým školám Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy“ č. j. MSMT-2067/2015-1 ze dne 10. února 2015 (dále jen „příspěvek“).

 

Soutěž se řídí pravidly stanovenými směrnicí rektora č. B3-13/5-SR: Zásady soutěže
o rozvojové projekty v rámci institucionálního plánu Univerzity Palackého v Olomouci (FRUP).

 

 

Časový harmonogram soutěže:


Vyhlášení soutěže

22. 9. 2015

 

Soutěžní lhůta

22. 9.–30. 10. 2015

 

Hodnotící lhůta

31. 10.–19. 12. 2015

 

Počátek řešení projektů

leden 2016

 

Termín pro odevzdání zprávy

15. 1. 2017

 

Veřejné oponentury závěrečných zpráv

do 30. 1. 2017

 

 

Přihlášky se podávají pouze elektronickým způsobem, a to prostřednictvím Portálu UP nebo Integrovaným informačním systémem UP  (https://obd.upol.cz/)

Přihlašuje se stejným ID uživatele a heslem jako do Portálu UP. Průvodce aplikací a formální hodnotící kritéria najdete ZDE.

 

Přihlášky se podávají do 30. 10. 2015 do 17.00 hod. 

 


Projekty včetně povinných příloh se předkládají v českém jazyce.

 

Ke každému projektu je nutné přiložit dvě povinné přílohy:


1)    Popis projektu – musí obsahovat plánované aktivity, jejich očekávané výsledky
a časový harmonogram. Příloha je limitována počtem 10 stran.

2)    Charakteristika řešitelského týmu – měl by obsahovat životopisy členů řešitelského týmu, jejich dosavadní výsledky. Rozsah není omezen.

 

Je možné vkládat i další nepovinné přílohy.

Všechny přílohy musí být ve formátu  .doc, .docx, .rtf (dokument programu MS Word) nebo .pdf (dokument programu Adobe Acrobat).

 

TEXT VYHLÁŠENÍ 3. ROČNÍKU SOUTĚŽE NAJDETE PO ROZKLIKNUTÍ TOHOTO ODKAZU.

 

Kontaktní osoby: 

 

Mgr. Pavla Tresterová 

pavla.tresterova@upol.cz

telefon: 585 631 419

 

Ing. Jaroslav Skácel

jaroslav.skacel@upol.cz

telefon: 585 631 408

Kalendář

<<červen 2023>>
Po Út St Čt So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Nejbližší akce

Zasílání aktualit emailem